Monday, June 17, 2013

~Baju Kurung Cotton Vietnam~

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, saya telah melangkah setapak ke hadapan...sebenarnya ini adalah salah satu azam saya untuk tahun 2013...nak ada my own business..so, setelah ditambah ditolak, didarab dibahagi, saya telah membuat keputusan untuk menjual pakaian wanita atau lebih spesifik baju kurung...readers2 yang cantik jelita sekalian, sudilah kiranya like page saya di FB ni yer...Elegant Apparel..basically baju kurung cotton ni dtg dari vietnam dan anda boleh pilih samada nak yang bermanik atau yang tidak bermanik..eheh...kalau malas nak hand wash, ambillah yang x de manik kan...harga insyaAllah berpatutan...kalau beli banyak pasang, mestilah ada diskaun...ok!next entry akan upload koleksi baju kurung untuk tatapan anda semua...ceee..macam ramai orang baca je kan...x pe, feeling2 diva gitu..ok lah, you all layan dulu gamba2 dekat FB..nnt saya upload kat next entry k...ada keja skit..tata..

owh ya! jangan lupa like Facebook Elegant Apparel kat sebelah kanan page..so you all akan sentiasa dapat update bout the new product kay...

~kupu-kupu senja~

No comments:

Post a Comment